Hidvégi Mihályt miniszterelnöknek! - Utolsó kommentek
blfr5@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek/full_commentlist/1#c33091897
Válasz erre: Ki az, akit átvernek?
2017-05-21T22:08:26+02:00
2017-05-21T22:08:26+02:00
Hidvégi Mihály
http://blog.hu/user/805446
<a href="http://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek?full_commentlist=1#c33087573" class="reply_nick_758255" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33087573 );">@F.M.J.</a>: <br />
<br />
„Ki merné tagadni, hogy a … ”<br />
<br />
Az ezutáni rész azért kissé azért elszomorít engem. Miért?<br />
Mert amiket felsoroltam, az egy régi tudásomból való. Még tinédzser voltam valamikor a '70-es évek elején, amikor egyik este hallgatva az Amerika Hangja rádiót (akkor is ilyen defektes voltam már, mint most) a demokratikus berendezkedésről beszéltek. <br />
S azt mondták ott s akkor (ugye a '70-es évek elején nem lehettem ballib?) amit megjegyeztem egy életre s tessék ezt megtanulni most s itt tőlem (elnézést az oktatásért, nem szeretnék sértő lenni, de amit tudok át kell adjam)<br />
tehát a demokratikus berendezkedésnél független kell legyen egymástól a három hatalmi ág, úgymint a törvényhozói (parlament), a végrehajtói (a kormány) és az igazságszolgáltatási (bíróságok). <br />
<br />
Mese nincs, ahol ezek nem függetlenek, ott bármi megtörténhet, bármilyen igazságtalanság, bármilyen gazság, az zsarnokság melegágya lehet. (Ezért nem aggódtam, mikor ezt a hülye Trumpot megválasztották, megtanultam s hiszem, hogy az Egyesült Államokban él a demokrácia s minden a helyére kerül különösebb nagyobb baj nélkül. Kurva nagy gáz lenne amúgy, ha a világ legerősebb államában a demokrácia nem állna fenn!) <br />
<br />
Szóval mese nincs, ahol Orbán akaratától függ a törvényhozás, a kormányzás és az igazságszolgáltatás, ott viszont kurva nagy gáz van. Ez ma Magyarország. <br />
<br />
Most viszont már abba kell fejezzem, majd folytatom még, de elöljáróban annyit most: azt kell mondjam kedves F.M.J., hogy a jobboldaliság érzése nem elég, több kell, tudás is kell, akarat kell, immoralitás esetén pedig könyörtelenség kell ha az ember jól akarja végezni a közfeladatát.
https://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek/full_commentlist/1#c33091751
Válasz erre: Ki az, akit átvernek?
2017-05-21T21:45:17+02:00
2017-05-21T21:45:17+02:00
Hidvégi Mihály
http://blog.hu/user/805446
<a href="http://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek?full_commentlist=1#c33087567" class="reply_nick_758255" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33087567 );">@F.M.J.</a>: Szintén büszke embernek tartom magam, de ha tévedek, na bumm, az vesse rám az első követ, aki többet dolgozott nálam az életében. Pedig biztos van ilyen, de a tévedés emberi jog. Ha nem is az alapvető jogok között van, de mégis... tévedhetetlen ember nincs, ez biztos.<br />
<br />
A mai sajtót másképpen ítéljük meg, nagyon másképpen. A sajtószabadság ott kezdődne, hogy a közszolgálati sajtónak nem kéne se kormányoldalinak, se ellenzékinek lennie. Én nem tudom azt elfogadni, hogy kormányváltással bárminek kéne változni közszolgálati ügyben, normális országban ez nem így van. A közszolgálatiságnak még mindig igen nagy respektje van a társadalom zömében, legalábbis vidéken. Sok ember, legalábbis vidéken, egyszerű emberek között, aki ha a Kossuth rádióban hall valamit, akkor azt színtiszta igazságnak véli. Mert azt zsinórmércének veszi, azt szokta meg, hogy onnét csak a jó s az igaz jön.<br />
Ennek fényében sincs már sajtószabadság. Az, hogy létrehoztak Dankó rádiót, meg egy csomó tv-t is, amelyek mind a közszolgálatinak tartott propagandát közvetíti, ez mind a zsarnokság tartása miatt van, mind a propaganda folyását segíti. <br />
Persze még van ellenzéki sajtó, ez vitathatatlan. Ám ha összevetjük az erőforrásait a kormánypárti propaganda és az ellenzéki sajtó között, akkor iszonyatos aránytalanságot láthatunk. Onnét kell nézni, hogy hány ember találkozik a kormány propagandájával és hány az ellenzék hangjával. S onnét, hogy mit megtesz Orbán, hogy a maradék ellenzéki hangot is elhallgattassa. <br />
<br />
"A közszolgálati média mindig a kormány médiája. Azért van, hogy az állam vezetésének legyen közvetlen tájékoztató eszköze a nép felé a kormányzó párt anyagi helyzetétől függetlenül." <br />
Nem uram, ez így teljesen elfogadhatatlan. Az állam tájékoztathatja a népet egy igazi közszolgálati médián keresztül is, ehhez nem szükséges azt bekebelezni, ahogyan megtette. A sajtó bekebelezése az egyik legelfogadhatatlanabb tette az Orbán kormánynak.
https://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek/full_commentlist/1#c33091523
Válasz erre: Ki az, akit átvernek?
2017-05-21T21:16:55+02:00
2017-05-21T21:16:55+02:00
Hidvégi Mihály
http://blog.hu/user/805446
<a href="http://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek?full_commentlist=1#c33087557" class="reply_nick_758255" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 33087557 );">@F.M.J.</a>: Ezek szerint hasonló cipőben járunk, magamat én is jobboldalinak állítanám be. Nyilván van, lehet ennek sok megközelítése, ki hogyan s miért érzi magát jobboldalinak. Én eddig a patriotizmuson nem gondolkodtam, mármint hogy amiatt lennék jobboldali. Szükséges a patriotizmus, szeretni kell a szűkebb hazát, szeretem is, de mivel voltak költözések az életemben, így már nem elsődleges szempont nálam. <br />
S mi az ami elsődleges a jobboldaliságomban? Talán a munka. Jólétet biztosítani munka által lehetséges, az elosztásra váró javakat előbb meg kell termelni s azt lehet osztani ami van. <br />
Jobboldaliként a tulajdon szentségét is nagyon fontosnak tartom, így akárminek az elvétele számomra elfogadhatatlan. Ilyen pl. az értelmezésemben amikor trafikot kellett megszüntetni valakinek csak azért mert törvényt hoztak rá, én ezt igen visszataszítónak és kontraproduktívnak tartom. Kontraproduktivitás: a társadalmi szegényedés biztos jele. <br />
<br />
A trágár beszédről tul. képpen egyezik a véleményünk. S még nehezítettem is a dolgom, mert a megmásíthatatlan kezdés után igen kell kapaszkodnom, hogy hiteles vagy akármennyire hihető is legyek. Akkor miért vagyok mégis ilyen? Talán egészségügyi okokból, mondják, akik ehhez értenek, hogy ha valami fáj, akkor ordítsuk ki magunkból, ne zárjuk azt magunkba. A fájdalmat nekem az okozza, okozta, mikor arról olvastam, hogy nincs Orbánnál jobb széles ez országban. Ez nekem fáj, ezért ordítottam.
https://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek/full_commentlist/1#c33087577
Válasz erre: Ki az, akit átvernek?
2017-05-21T11:31:36+02:00
2017-05-21T11:31:36+02:00
F.M.J.
http://blog.hu/user/758255
A politikai erkölcsösséget nem taglalnám részleteiben, mert minden egyes mondatról kisregényt írhatnék, és ennyi időm nincs. Ami viszont szemet szúr, az a mérhetetlen naivitás. Azért nem lehet sokat hallani a nyugati korrupcióról, mert részint mindenki az, ezért ott egymás kinyírását (karaktergyilkosság) közerkölcsi módszerekkel oldják meg (pl. IMF vezér), másrészt a módszerek sokkal kifinomultabbak, (pl. a multinacionális vállalatok vezetői, és felügyelőbizottsági posztjai és az államapparátus vezető posztjai között egyenes oda-vissza átjárás van), harmadrészt nálunk nem szól a fáma a kinti Rogán szintű közszereplők viselt dolgairól. Ezért aztán úgy tűnik, mintha ott rend lenne. Persze szó sincs róla, csak hát a szomszéd fűje…<br />
<br />
„egyik legkedveltebb téma a baloldal hiteltelensége, s az, hogy egymás között marakodnak – negédes hangon”<br />
- Én is kedvelném, ha az ellenfeleim egymást ölnék, és ha még igaz is, akkor hazudni sem kell. Amúgy úgy tudom, hogy a Kossuth foglalkozik még nagyon sok mindennel a mezőgazdasági idénydolgoktól a művészetig, a szabadidőprogramokon át a természetig, miközben meg a balos sajtó szinte csak sugárban hány a kormányra. Na akkor most ki gyűlölködik, ráadásul alpári stílusban?<br />
<br />
„annyiszor hallgatom ezt kéretlenül, hogy a végén igenis gyűlölnöm kell a gyűlölet tárgyát.”<br />
- A problémát leginkább a készülék oldalán található ON/OFF gombbal javaslom kezelni. Jobb esetben van kereső. A lánchíd mostanság mértéktartóan jobboldali, a klubból meg jön a tömény őrjöngés a kormánnyal szemben. Ízlés szerint választható.<br />
<br />
A gyűlölködéssel kapcsolatban megjegyezném, hogy én eddig jobbról Vonától, balról GyF-től Dopentől, Momoéktól hallottam gyűlölködést, a többi csak belemagyarázás. A gyűlölet sajnos része az emberi érzelmeknek, de megfogalmazni eddig csak nekik sikerült. A viselt dolgok felemlegetése része a politikai szembenállásnak, és hogy ez egyeseknek fáj, az érthető, de ha nem alaptalan, akkor el kell viselni. <br />
<br />
A gazdasággal kapcsolatos részre reagálnék. Jól szemlélteti a nyugati tőke GDP-ben megjelenő szerepét. Valóban így van. Nálunk jelenik meg bevételként, de nyugaton realizálódik. Ezzel ellentétben érthetetlen, hogy miért háborodott fel az ország, amikor bezárták vasárnap a boltokat? Hiszen a nyugati boltok ugyan úgy kiviszik a hasznot, a hazaiaknak viszont szabad volt nyitva lenniük. Persze úgy volt csomagolva, hogy le lehessen nyomni Brüsszel torkán, de a konformizmus megint előrébb való volt a nemzeti érdeknél. Részletesen itt taglaltam: <a rel="nofollow" href="http://magan-galaxis.blog.hu/2016/04/09/nyissunk_boltot">magan-galaxis.blog.hu/2016/04/09/nyissunk_boltot</a><br />
Az államadósság és GDP reláció valóban félrevezető, de valamiért erre harapnak az emberek. Sokkal fontosabb, hogy az adósság már csak alig valutaalapú. Ez pedig olyan, mintha nem is lenne. Úgy kell érteni, hogy részint a megtakarításokat használja az állam, de az utána fizetett kamatot a polgár itt költi el, tehát adóként visszakerül a rendszerbe, másrészt az adósság és az árfolyam együtt mozog, nincs ráhatása a gazdaságra. Akkor sem lenne gond, ha a megtakarításokat a polgárok kivennék, és befektetnék, mert akkor meg a gazdaságot élénkítené. Összességében tehát nem véletlen, hogy a japánok tesznek magasról a 200%-jukra, mert saját valutában van, és mivel lassan nálunk is ez lesz a helyzet, csupán egy technikai kifejezésről beszélünk valódi probléma helyett. Nem szabad elfelejteni, hogy a pénz annál dolgozik, aki használja.<br />
<br />
„Jobban érdekel hogy hányan mennek külföldre megélhetés miatt, mint a munkanélküliségi mutatók, amelyeknek amúgy sem lehet hinni a közfoglalkoztatás miatt.”<br />
- Először is tisztázzuk, hogy nyugatra NEM a megélhetés miatt mennek. Egészen más oka van. Részletezve itt írtam le: <a rel="nofollow" href="http://magan-galaxis.blog.hu/2016/08/20/az_egyen_mindenek_felett">magan-galaxis.blog.hu/2016/08/20/az_egyen_mindenek_felett</a><br />
Ami a közfoglalkoztatást illeti, valóban érdekes téma, de szükség van a közterületek karbantartására és így a legolcsóbb, másrészt elég abszurd, hogy életerős emberek nem csináltak semmit a jövedelmükért. Most csinálnak, és ha már úgyis muszáj, hát kis idő múlva elhelyezkednek rendesen. Nálunk is alkalmaznak ilyeneket. Elég vegyes a kép, de nagyobbrészt működik.<br />
<br />
Egyelőre ennyi, így is elég hosszú lett.<br />
<br />
Üdv.: F.M.J.
https://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek/full_commentlist/1#c33087573
Válasz erre: Ki az, akit átvernek?
2017-05-21T11:31:04+02:00
2017-05-21T11:31:04+02:00
F.M.J.
http://blog.hu/user/758255
„Így, az aki Orbán érdekében beszél, lehet rosszindulatú haszonlesője a rendszernek, ők vannak kevesebben s lehet jóindulatú, de megvezetett ember.”<br />
- Ezen kívül lehet még olyan is, aki nem biztos, hogy Orbán érdekében beszél, csak úgy tűnik az egysíkon „gondolkodóknak”, akik azt hiszik, hogy mindenki orbánista, aki nem köpködi messziről, vagy kritikusan szemléli a kritikákat is. Ez ugyan az a demagógia, amit liberális körökből lehet hallani, miszerint éljen a szent és toleráns liberalizmus, és aki ezzel nem ért egyet, az szemét fasiszta, kommunista, kálvinista, masiniszta… :). Kis kitérő, nézetem szerint a liberalizmus az első generációjában építő. Az értékrendben felnőtt ember a maga viszonyítási pontjaihoz képest tud toleráns lenni, de akit parttalanul „neveltek”, az aligha tudja, hogy mi az az értékrend, tehát önpusztító.<br />
<br />
„azért fog szavazni valaki Orbánra, mert jelenleg nincs nála jobb. Ez valahogy a magyar kicsinységbe vetett hit, a nemzet lenézése, a tehetetlenség magyarázása.”<br />
- Vakvágány. Természetesen van nála különb ember, Politikusnál mindig lehet különbet találni (sajnos), de a közélet nem kötelező. Nem lehet senkit sem akarata ellenére kötelezni a kormányzásra, aki pedig magától indul, az ugye politikus. A kör bezárult. A kijelentés, hogy „nincs nála jobb” abban a kontextusban értendő, hogy a valós lehetőségek között. Mivel ez egyértelmű tény, és nem vélemény, szerintem felesleges átmennem a nem racionális kijelentés cáfolásán.<br />
<br />
Két kivétel: „állami kézben van a tankönyvpiac, a hulladék-kezelés stb. Tessék a szocializmusra gondolni, s mindjárt tisztább lesz a kép. Az állam nem gazdálkodásra való szervezet. Ahol az állam gazdálkodik, ott a szegénység az uralkodó.”<br />
- Ez egy végletes gondolatmenet végkicsengése, aminek sem egyik, sem másik végén nincs értelem. Az államnak természetesen nem kell piaci alapon gazdálkodnia, de ugyan ilyen demagógia, hogy mindenhonnan vonuljon ki. Azért összetett a kérdés, mert a piac tudhatóan ott tevékenykedik, ahol abban hasznot lát. Viszont az életnek nagyon sok szegmense van, ahol nincs anyagi pozitívum, vagy ha mégis, azzal olyan jogok és/vagy lehetőségek járnak, amik torzítják az eredeti célt. Ennek megfelelően: Kell közszolgáltatott szemétszállítás, mert nem mindenütt rentábilis, de mindenkinek joga van hozzá. Kell szállítás, utazás, közvilágítás, oktatás, sok minden, de ezeknek lehetőleg hasonló szintűnek kell lenniük mindenütt. A demokráciának és közteherviselésnek része egyenlő lehetőség is. Ezért van szükség az állam gazdálkodó szerepére az élet azon területein, amiken a haszonalapú gazdaság súlyos egyenlőtlenségeket idézne elő. Ez az elv. A gyakorlat persze megérne egy misét, de a rossz megvalósítás nem indokolhatja a jó elvek felszámolását.<br />
„megkoszorúz a Tienanmen téren akármit, ott, ahol bátor fiatalokat mészárolt le a kínai rezsim?”<br />
- Ha ezt magánemberként tenné, én is elítélném. Neki viszont részt kellett vennie egy protokolláris koszorúzáson, mert e-nélkül a világ vezető gazdaságánál nem kerülhet tárgyalási pozícióba. Amúgy én is ki voltam akadva, amikor szintén a kínaiak jóérzésére való tekintettel nem fogadta a dalai lámát, de tudomásul vettem, hogy neki jelenleg ezt a szerepet kell játszania, mert ő a kormányfő. Lehet, hogy a szállodában utána sósavval mosott kezet :).
https://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek/full_commentlist/1#c33087569
Válasz erre: Ki az, akit átvernek?
2017-05-21T11:30:28+02:00
2017-05-21T11:30:28+02:00
F.M.J.
http://blog.hu/user/758255
„Ki manipulál hát? A kormány vagy az ellenzéke.”<br />
- Mindkettő. De anélkül, hogy a pártolnám a kormányoldali manipulációt meg kell jegyezni, hogy volt idő, amikor ezt csak szőrmentén művelték. El is vesztették a választásokat. Tanultak a „hibából”, és átvették a komcsi módszereket. Most megnyerték a választásokat, újra megnyerték, és megint meg fogják nyerni. Na evvel nem azt mondom, hogy jól van ez így, hanem hogy az ország magának köszönheti, hogy hülyegyereknek kezelik, hiszen a nagytöbbség az is. Ebből kitörni 25-30 évnyi értékalapú normarendszerben felnevelkedő nemzedékkel lehetne, de sajnos egy választási ciklus ennél jóval rövidebb, tehát marad az alkalmazkodás. Lenne más módszer is, és talán már linkeltem, de nem emlékszem hogy ehhez a témához-e, itt olvasható: <a rel="nofollow" href="http://magan-galaxis.blog.hu/2015/04/28/oh_szent_demokracia">magan-galaxis.blog.hu/2015/04/28/oh_szent_demokracia</a><br />
<br />
„Ki merné tagadni, hogy a … ”<br />
- Hangzatos felsorolás, elsőre talán még meggyőző is, de én nem vagyok követő. Mi is a baj? Az, hogy ezek közjogi méltóságok, és mint ilyenek, ciklikusan kerülnek megválasztásra az erre vonatkozó törvényi rendelkezések szerint. Persze, hogy OV emberei, hiszen OV a kormányfő, neki van parlamenti többsége, az ő jelöltjei lesznek megszavazva. Ha rotálódna a kormányzás, mert az aktuális kormánnyal szemben mindig potens ellenzék állna, aki az aktuális kérdésekre jobb válaszokat mond, mint amiket a kormány intézkedik, akkor a kinevezések és választások rotálódása miatt, praktikusan az aktuális kormányzattal szemben lenne ellenoldali közméltóság. Csakhogy a választók úgy döntöttek, hogy legyen újra Fidesz, és ezért a lejáró megbizatások helyét nekik megfeleő emberekkel töltötték fel. Ez akármilyen párt esetében így lenne. Amikor GyF-ék voltak hatalmon, ugyan ezt csinálták, csak azért nem hőbörgött a jobboldali sajtó, mert tudták, hogy ez a dolgok törvényes rendje. A felvetés akkor lenne jogos, ha OV az eskütétel után azonnali hatállyal leváltotta volna őket. A politikai nyomásgyakorlás más kérdés. A jegybankelnöki székre gondolok, de Simort sem zavarták el, megvárták, amíg letelik az ideje.<br />
<br />
„Ki manipulálja Magyarország lakóit, annak érdekében, hogy csak őrá szavazzanak majd, ha eljön az ideje?<br />
Csak a FIDESZ! Amelyik egyenlő Orbánnal, egy az akarat, egy tábort hoztak hát össze.”<br />
- Valóban hangzatos választási szólam volt, a „csak a fidesz”, de talán a választási szólamoknak épp az a lényege, hogy hatalomra segítse a hangoztatóit. Más tekintetben megjegyezném, hogy a DK is ugyan ilyen berendezkedésű szervezet. Senki másról nem szól, csak Gyurcsányról. Ne a létszámával foglalkozzunk, csak a jelenséggel. GyF egy autokratikus diktátor, a rajongói klubjában. Annyit ér a párt nevében a „demokratikus” szó, mint a kommunista diktatúrák államnevében. Ami miatt a tehetségtelensége pillanatnyilag nem látszik, hogy a klubba be is lehet lépni meg ki is, de amikor vezetni kell egy államot, akkor nem csak azok elismerésére van szükség, akik elolvadnak a vigyorától, hanem másokéra is. Ehhez viszont rendelkeznie kellene vezetői képességekkel. Kis kitérő, középvezetői pozícióban vagyok a főállásomban. Nem csak azokat kell tudnom irányítani, akik szívesen dolgoznak, azokat is munkára kell bírnom, akik csak jobb híján vannak ott. Ez nem tekeklub.
https://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek/full_commentlist/1#c33087567
Válasz erre: Ki az, akit átvernek?
2017-05-21T11:29:35+02:00
2017-05-21T11:29:35+02:00
F.M.J.
http://blog.hu/user/758255
„Régen volt már, mikor egyszer gratuláltam Semjénnek … ”<br />
- Valamikor nagyon régen velem is előfordult, hogy közéleti szereplővel kapcsolatban nem bírtan visszatartani közlési ingerem, és elismerően szóltam valami épp jónak gondolt tevékenységéről. Ma már ilyet nem teszek, mert már tudom, hogy nem biztos, hogy nemes szándék vezette az amúgy jó döntést. Büszke ember vagyok. Elismerem, ha tévedtem, de kifejezetten rosszul érzem magam, ha a tévedésem a saját felületességem eredménye.<br />
<br />
„kértem Semjéntől, hogy akárhogyan is alakul, de a sajtószabadságot ne bántsák, már csak azért sem, mert ha bedarálják s nem kapnak visszajelzést az által, akkor az nekik is rossz lesz”<br />
- Bölcs gondolat, és a jelek szerint meg is valósult. Bármit is állítanak a „bal”-oldalon, szerintem kellő lehetősége van mindenféle gondolatnak a kifejezésére. Na jó, a fasisztákéra nem, és így talán mégsem teljes a sajtószabadság, de ezért nem háborog senki. Ne feledjük, Orbánék úgy győztek 2010-ben, hogy alig volt sajtójuk. Tehát nem a sajtó mennyisége, hanem az érdeklődés milyensége a meghatározó. Ha csupán egy újságjuk lenne, de arra kíváncsi volna 5 millió olvasó, akkor mindegy volna, hogy a jobbos sajtó mit hord össze. Erről a témáról majd később.<br />
<br />
„a mai magyar közszolgálati média teljesen a FIDESZ befolyása alá került”<br />
- Ne keverjük a szezont a fazonnal. A közszolgálati média mindig a kormány médiája. Azért van, hogy az állam vezetésének legyen közvetlen tájékoztató eszköze a nép felé a kormányzó párt anyagi helyzetétől függetlenül. Jelenleg is a kormány befolyása alatt áll, mint tíz éve, tizenöt éve, bármikor. Az hogy most a Fidesz kormányoz, csak egy dolog, amíg GyF kormányzott, addig az ő befolyása alatt volt, és lesz még más fennhatósága alatt is. Ebben így nincs semmi kivetnivaló. Csak azért ne támadjunk senkit, mert antipatikus! Megjegyezném, hogy már sok éve nincs TV-m. Pontosabban a készülék megvan, nézünk is rajta néha DVD-t, de műsor fogására alkalmas eszközzel nem rendelkezem. Eleinte okozott kevés elvonási tünetet, de már az is rég elmúlt. Természetesen most is tájékozódom a netről. Betöltöm minden fontosabb hírnek minden fontosabb oldalbeli verzióját, és összerakom belőle a lényeget. Sokkal jobb így.
https://hidvegi.blog.hu/2017/05/20/ki_az_akit_atvernek/full_commentlist/1#c33087557
Válasz erre: Ki az, akit átvernek?
2017-05-21T11:28:42+02:00
2017-05-21T11:28:42+02:00
F.M.J.
http://blog.hu/user/758255
Tisztelt Hídvégi úr!<br />
<br />
Mindenek előtt el kell mondanom, hogy jobboldali nézeteket vallok. Ez már eleve egy szűrő, amin át szemlélem a világot, de mint írja, mindenki hord szemüveget. Az enyém ilyen. Annak érdekében viszont, hogy ezt a jobboldaliságot helyén tudja értelmezni, rögzíteném: Nálam a jobboldaliság elkötelezett patriotizmust jelent. Ennek megfelelően mindig az adott kontextusnak megfelelően viszonyulok a dolgokhoz. Én ezt tartom egészségesnek. Az érthetőség kedvéért, ha az a kérdés, hogy a szomszéd utcát újítsák fel, vagy a miénket, akkor ugyan úgy a sajátot tartom fontosabbnak, mintha a szomszéd kerülettel, vagy járással szemben kellene az érdekeinket védeni, akkor már a szomszéd utca lakóival együtt. Ebből az következik, hogy a jobboldali nézet nem ellenségképen alapszik, hanem elkötelezett érdekvédelmen, bármit is próbálnak mások belemagyarázni. <br />
<br />
A trágár beszéddel kapcsolatban megjegyezném, hogy rendkívül rossz stratégiának tartom. Abban az esetben lehet helye, ha valakivel napi kapcsolatban állunk, mert alkalom nyílik a helyreigazításra, de károsnak gondolom a mindennapi életterünkbe való belerondítást, még verbálisan is. Idegenekkel szemben pedig a lehető legrosszabb eszköz, mert nem mindenki türelmes, és hiába vannak valakinek jó gondolatai, ha már a nyitás alkalmával lejáratja magát, és ezzel együtt a mondanivalóját is.
https://hidvegi.blog.hu/2014/03/16/eljen_a_magyar_szabadsag_eljen_a_haza_174/full_commentlist/1#c29742266
Válasz erre: Éljen a magyar szabadság, éljen a haza!
2016-03-10T07:30:47+01:00
2016-03-10T07:30:47+01:00
Hidvégi Mihály
http://blog.hu/user/805446
<a href="http://hidvegi.blog.hu/2014/03/16/eljen_a_magyar_szabadsag_eljen_a_haza_174?full_commentlist=1#c29580646" class="reply_nick_1082834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 29580646 );">@Unalmas ez a blog</a>: Unalmas a blogom, ugye? Nincs semmi aktivitás rajta.<br />
A lelkesedésem megvan, tudom, hogy kell új szél ide, ami kifújja az eddigi elitet. De azt is tudom, egy fecske nem csinál nyarat, sajnos még kell egy kis süllyedés, hogy nagyobb legyen a tömeg kíváncsisága rám s másra, másra, aki különb akar s tud lenni a mai elitnél.
https://hidvegi.blog.hu/2014/03/16/eljen_a_magyar_szabadsag_eljen_a_haza_174/full_commentlist/1#c29580646
Válasz erre: Éljen a magyar szabadság, éljen a haza!
2016-02-16T23:43:26+01:00
2016-02-16T23:43:26+01:00
Unalmas ez a blog
http://blog.hu/user/1082834
Na, mit lett a kezdeti lelkesedésből, Misi? :D